Strony

poniedziałek, 15 sierpnia 2011

Montaż (cz. 8) oraz uruchomienie silnika !


Kolejna sesja montażowa przypadła na długi weekend sierpniowy. Tym razem skupiliśmy się na czynnościach pozostających do wykonania w celu uruchomienia silnika:

  • Montaż czujnika przepływu paliwa dla ekonomizera,
  • Montaż przewodów paliwowych,
  • Czyszczenie oraz finalny montaż gaźnika i kolektora paliwa,
  • Zmontowanie układu wydechowego oraz montaż pod podwoziem.
  • Montaż finalny kolektora wydechowego oraz złączenie go z układem wydechowym,
  • Montaż obudowy cylindrów oraz filtru oraz przewodu powietrza. 
Po poniższych czynnościach można było zalać bak świeżym paliwem, wkręcić nowo zakupione świece zapłonowe i przystąpić do uruchomienia silnika.

Wczesnym słonecznym popołudniem 15 sierpnia leniwe, lekko falujące w grzejącym słońcu letnie powietrze zostało przecięte falą hałasu oraz fioletowo białymi spalinami - MOTOR ODPALIŁ po ponad dwóch latach postoju.

Zauważyliśmy, że gaźnik nie umożliwia silnikowi zejście na wolne obroty, również mocowanie tylnego tłumika spalin wymaga korekty - to już temat na kolejne sesje. Jednak cały czas jesteśmy pod wpływem sukcesu. Poniżej fotki z sesji oraz filmy z uruchomienia silnika.

Kliknij zdjęcie poniżej, by zobaczyć galerię.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Używanie wyrazów powszechnie uznawanych za wulgarne spowoduje usunięcie komentarza...